مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


مسیر فراگیری برنامه نویسی


برای فراگیری برنامه نویسی بهتر میباشد پیشین از هر چیز، دیده انداری درست از مسیر پیش روی خویش داشته باشیم. وقتی که نسبت به مسیر پیش روی خویش باخبر باشید، دقیقا می‌دانید که از کجا می بایست استارت و چهت نیل به مقصد به کدام سمت می بایست جنبش نمایید. در پی این مقاله مرحله به مرحله در مسیر تعیین و یادگیری یک گویش، بر طبق هدف ها و شرایط شما جنبش خوا هیم کرد. این قدم ها عبارتند از :

طراحی سایت در مشهد

قدم نخستین : شناخت ابتدایی با مفاهیم
قدم دوم : دوراندیشی از مسیر پیش رو
قدم سوم : آشنایی حوزه های برنامه نویسی
قدم چهارم : تعیین لهجه برنامه نویسی
قدم پنجم : شناخت با راه‌های متعدد کدنویسی
قدم ششم : آشنایی پیش نیازهای گویش
قدم هفتم : آغاز یادگرفتن برنامه نویسی و پیش به سوی کارشناس شدن!
تعیین حوزه برنامه نویسی
یکی‌از دشوار ترین گزینش ها برای برنامه نویس ها تعیین حوزه تخصصی میباشد. چون هیچ گسترش دهنده ای دوست ندارد صرفا به یک حوزه مختص محدود شود. آنان دوست دارا هستند بتوانند به طور به طور همزمان به طراحی سایت، نرم افزار های گوشی و حتی قابل انعطاف افزارهای پایین دسکتاپ بپردازند! ولی برای افرادی که قصد دارا‌هستند برای او‌لین توشه کدنویسی را خاطر بگیرند و تجربه نمایند، این تصور خطرناک میباشد.

نوع بندی گویش ها

واحد سنجش به کارگیری

Object-Oriented  (شئ گرا)

58.1%

Procedural (شیوه ای)

37%

Functional (کاربردی)

3.2%

Logical (منطقی)

1.7%

چون هر یک از این مورد ها پیش نیازها و مسیرهای آموزشی متفاوتی دارا هستند. براین اساس شایسته ترین شیوه برای فراگیری برنامه نویسی گزینش یکی‌از حوزه ها تحت عنوان حوزه تخصصی ما میباشد. آنگاه پس از اینکه در یک کدام از این مسئله ها تبدیل به توسعه و گسترش دهنده ای زبده شدیم، میتوانیم به یادگیری حوزه های دیگر بپردازیم. چون در‌این‌صورت یادگیری بقیه زمان ها برای ما سهل خیس خواهد شد. بعضی از معمول ترین حوزه های کدنویسی در کشور ایران عبارتند از:

برنامه نویسی اینترنت
برنامه نویسی اندروید
برنامه نویسی ios
برنامه نویسی دسکتاپ
برنامه نویسی ماشین
و...

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 14:50

طراحی سایت در مشهد


یکی‌از کاربردی ترین امکان هایی که از ورژن 5 به آنگاه، به پلاگین بهینه سازی Yoast سئو بیش تر شد، کانتر های لینک متن (به انگلیسی: text link counter) میباشند. این قابلیت و امکان تعداد لینک و پیوند های داخلی در پست و تعداد لینک های داخلی داده گردیده به پست را به حساب آوردن مینماید. در نوشته‌ی‌علمی ای دیگری شیوه به کار گیری از کانتر های لینک و پیوند و طرز لینک و پیوند سازی داخلی در پلاگین وردپرس Yoast بهینه سازی توضیح دادم. البته در‌این نوشته ی علمی می خواهیم ببینیم ابدا چرا می بایست از این امکان به کار گیری کنیم.

 

شاید این قابلیت و امکان به حیث چیز بی آلایش و پیش پا افتاده ای به لحاظ رسد ولی می بایست به شما بیان کنم تاثیر بسیار متعددی در بهبود ساختار تارنما، لینک و پیوند سازی و seo خواهد داشت. شاید از خودتان بپرسید:

دقیقا فعالیت کانتر ها چه می‌باشد؟
چرا بایستی از آنان بهره برد؟
چه نیازی به بهبود ساختار وبسایت میباشد؟
شمارشگر ها چطور در‌این فرمان میتوانند اثرگذار باشند؟
ساختار وبسایت چطور میتواند در seo موءثر باشد؟
حدس می‌زنم با دیدن عنوان این پست چنین پرسش هایی برای اکثری از شما اتفاق افتاده باشد. در صورتی‌که کنجکاو میباشید به جواب این سوال ها برسید، پست امروز رو از دست ندهید زیرا قرار میباشد قابلیت و امکان شمارشگر افزونه Yoast سئو را کاملا بازنگری کنیم.

شمارشگر ها دقیقا چکار می‌نمایند؟
شمارشگر ها یکی‌از کاربردی ترین خصوصیت های پلاگین Yoast می باشند که همان گونه که در صدر گفتیم، وظیفه آنها شمارش تعداد لینک و پیوند های داخلی محتوا می باشند. این شمارش گر ها جوری پباده سازی گردیده اند که دو پارامتر را باز‌نگری می نمایند:

تعداد پیوند های داخلی در متن (از این متن به دیگر متن های داخل تارنما پیوند داده اید.)
تعداد پیوند های داخلی داده گردیده به متن (تعداد پیوند هایی که از سایر متون بدین متن داده گردیده اند.)
توصیه می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی رو از دست ندهید:
موتورهای کاوش چه‌طور عمل می نمایند
همانگونه که در تصویر میبینید، شمارش گر ها در بخش “نوشته های” پلاگین seo قابل مشاهده اند. عدد ردیف چپ (شمارشگر تعداد پیوند های داخلی داده گردیده بدین متن) و عدد ردیف راست (شمارشگر تعداد لینک و پیوند های داخلی به دیگر مقالات در همین متن) می باشند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 16 آذر 1398 ساعت: 18:20


ساخت وب سایت چه میباشد؟
اکثری از صفحه ها اینترنت با تمرکز بر آسانی پباده سازی گردیده اند، به نحوی که هیچ داده ها و عملکردی غیر معمولی که ممکن میباشد یوزرها را گمراه یا این که سردرگم نماید، ظواهر نمی‌شود. از آنجایی که محور اصلی خروجی یک طراح، اینترنت سایتی میباشد که سبب جلب اعتماد مخاطبان انگیزه میشود، حذف هرچه بیش تر نقاط احتمالی سرخوردگی استفاده کننده قابلیت حضور بیش تر یوزرها را مهیا می‌کند.

طراحی سایت در مشهد
دو شیوه متداول برای ساخت سایت هایی که هم در دسک تاپ و هم در گوشی عمل میکنند موجود هست، پباده سازی پاسخگو (responsive ) و تطبیقی (adaptive) میباشد. در پباده سازی ریسپانسیو، محتوا بسته به اندازه کاغذ به طور پویا تکان می‌نماید. در پباده سازی آداپتیو، محتوای سایت در اندازه های طرح که با اندازه ورقه اکران مشترک همخوانی دارا‌هستند، اثبات شده‌است. نگهداری یک دکورا سیون که تا حد ممکن سازگار باشد دربین دستگاه ها برای مراقبت اعتماد و تعامل استفاده کننده بسیار مهم میباشد. از آنجایی که پباده سازی ریسپانسیو می‌تواند دراین باره مشکلاتی ساخت نماید، طراحان می بایست در در اختیار گرفتن از چگونگی ظواهر شدن کارشان مراقب باشند. در‌صورتی‌که آن ها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن میباشد نیاز به بسط مهارتهای خویش داشته باشند، از این مزیت به کارگیری مینمایند که از در اختیار گرفتن بدون نقص جنس آخری برخوردار باشد.
پباده سازی روند گردآوری نظرها و تهیه زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک انگیزه مختص انجام می‌گردد. طراحی سایت یک روند شبیه تولید با انگیزه ارائه مطالب در صفحه ها اینترنت الکترونیکی میباشد که یوزرها آخرین می‌توانند با امداد یک مرورگر اینترنت از روش وب به آن دسترسی پیدا نمایند.


عنصرها طراحی سایت
ساخت وب سایت بخش اعظمی از عنصرها بصری کلیدی به شرح ذیل را در بر دارااست:

۱-دکوراسیون:
این شیوه چینش گرافیک، تبلیغات و متن میباشد. در دنیای اینترنت، یک انگیزه اصلی امداد به بازدید از داده ها متبوع خویش در یک نگاه میباشد. مشتمل بر محافظت تعادل، سازش و یکپارچگی طرح میباشد.

۲-رنگ:
گزینش رنگ به انگیزه و مشتری بستگی دارااست. این می‌تواند یک طرح سیاه و سپید بی آلایش تا یکسری رنگ باشد و شخصیت شناسی شخص یا این که مارک یک سازمان را با به کارگیری از رنگ ها در اینترنت انتقال دهد.

۳-گرافیک:
گرافیک ها می‌توانند دربرگیرنده لوگو، عکس، ویدئو آرت یا این که آیکون باشند که تمامی سبب تقویت طراحی وب سایت میگردند. برای تجربه مطلوب استفاده کننده، این امور می بایست به طریق صحیح رخ گیرد، با رنگ و محتوای برگه اینترنت عمل نمایند، در حالی که آن را بیش تر از حد مالامال ازدحام یا این که نماید نکند.

۴-فونت ها:
استعمال از فونت های متعدد قادر است سبب ساز ارتقا طراحی سایت شود. اکثر مرورگرهای اینترنت صرفا می‌توانند تعداد انتخابی از خودکار ها را بخوانند، دارای شهرت به “فونت های امن اینترنت ” می باشند، براین اساس طراح شما کلاً در‌این مجموعه پذیرفته گردیده فعالیت می‌نماید.

۵- محتوا:
محتوا و پباده سازی میتوانند با هم همیاری نمایند تا پیام وبسایت را از روش تصاویر و متن ارتقا دهند. متن نوشتاری می بایست مدام دارای ارتباط و اثرگذار باشد تا خواننده سرگردان نشود و آنچه را که میخواهد در چنگ آن ها قرار دهد تا در وبسایت باقی بمانند. محتوا می بایست برای موتورهای کاوش با صرفه گردیده و از ارتفاع مطلوب برخوردار باشد و مشتمل بر عبارات کلیدی دارای ارتباط می‌باشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:24


ج_چرا می بایست ملاحظات امنیتی برای تارنما در حیث گرفت؟
یوزرها به هنگام ورود به  وب سایت اعتبار سنجی می گردند،بعد جهت دسترسی به قسمت های متفاوت ارشادوراهنمایی میگردند.البته مدام می بایست در لحاظ داشت که هر سایتی براي جلوگيري از هرگونه دسترسی غيرمجاز كه ممكن میباشد سبب به دستكاری، خرابكاری يا سرقت داده ها میشود،پیشبینی ها امنیتی اتخاذ مینماید که هرمورد به نوبه ی خویش بازدارنده از دسترسی اشخاص غیر مجاز به خزانه اطلاعاتی می‌شود.

طراحی سایت در مشهد

گونه های تارنما در ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال:
تارنما ها بر طبق کاربرد و گونه برنامه نویسی به چندین نوع تقسیم میگردند که عبارت میباشد از :
وب سایت استاتیک یا این که اثبات(Static Website):
در ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال این تارنما ها یک توشه پباده سازی گردیده و داده ها موردنیاز در آنان قرار می‌گیرد و بعد از آن برای تغییر و تحول نیاز به پباده سازی ماهر یا این که نصفه ماهر وب سایت میباشد. لهجه برنامه نویسی اینگونه از وبسایت ها در بیش تر موردها HTML و Java Script میباشند که در جور پیشرفته خیس می قدرت از CSS نیز استفاده نمود.
از‌آن‌جا‌که در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال از حجم کمتری ازکد در ساخت وب سایت های استاتیک به کارگیری می گردد، سرعت لود (Loading) بالایی دارا میباشند. علاوه براین کاهش حجم کدها خوانایی اضافه وبسایت بوسیله موتور های جستجو گر را درپی دارااست.این مورد ها منجر بهتر شدن شرایط آن‌ها در طراحی وب و پباده سازی پرتال از نگاه امتیاز دهی موتورهای کاوش (رنکینگ) خواهد شد. ضمنا این سیرتکامل وب سایت ها ارزش پباده سازی تحت تری را نسبت به بقیه وبسایت ها دارا‌هستند.
استعمال از اشخاص ماهر علاوه بر ارتقاء امنیت ،سبب ساز منفعت مندی از گرافیک و ظاهری خوشگل می‌گردد به این دلیل که تمامی چیز ثبات داراست، از گزاره متون و اندازه ی تصاویر و همینطور تمامی ی موادتشکیل دهنده مکان مشخص و معلوم و ثابتی دارا‌هستند ،که در سود می قدرت برای محل قرار به چنگ آوردن هرمورد از اجزا، شایسته ترین تصمیم را گرفت.
البته از طرفی ممکن نبودن ساخت تغییرات به وسیله اشخاص معمولی منجر می شود تا قابلیت و امکان بروز رسانی وب سایت به وسیله صاحبان و مدیران وب سایت نباشد.
تارنما های استاتیک در طراحی وب و پباده سازی پرتال برای شرکت های، سازمان ها و اشخاصی مطلوب میباشد که حداکثر یک یا این که دو توشه در سال نیاز به تغییر تحول در محتوای تارنما دارا‌هستند.
وبسایت دینامیک یا این که پویا (Dynamic Website):
در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال اشخاص معمولی که دسترسی به سیستم رئیس محتوای تارنما را داشته باشند،می‌توانند محتوای  وب سایت های دینامیک را بعداز پباده سازی تغییر تحول دهند. لهجه برنامه نویسی تارنما های پویا قادر است براساس نیاز مختلف باشد ولی عمدتا" از گویش های برنامه نویسی ASP ASP.Net ، PHP، CSS، Silver light و یا این که Ajax به کارگیری میشود.
در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال این سیرتکامل از وب سایت ها در صدر اسکلت وبسایت به وسیله طراح تولید و آنگاه محتوا بوسیله مدیران سایتها بارها تغییر‌و تحول می‌نماید . از این رو طراح در ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال نسبت به شرایط و اندازه ی ظریف متن‌ها و تصاویر و بقیه فولدر هایی که بعدا" بوسیله مدیران وبسایت ها تغییر و تحول می کند اطلاعی ندارد بنابر این همگی حالات را در حیث میگیرد و این عمل باعث می‌شودکه تاحدودی از گرافیک و جلوه ی تارنما کاسته شود.
یک کدام از مزیت های  وب سایت های دینامیک این میباشد که محدودیتی برای تولید، تغییر تحول یا این که حذف مطالب، تصاویر و صفحه ها و... نیست.
با دقت به اینکه دراین سیرتکامل تارنما ها از گویش های برنامه نویسی توسعه یافته استعمال می‌گردد تجهیزات متعددی در آن ها قابل تولید میباشد به مانند ساخت صفحه های هوشمند، فرم ها وموتورهای جستجوی پیچیده.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 15:10


اجزای ساخت سایت:
طراحی سایت از بخش اعظمی از اجزای بصری کلیدی تحت عنوان گونه های پباده سازی به کار گیری میکنه، مانند:

طراحی سایت در مشهد

طرح بندی: درین شیوه گرافیک، تبلیغات و متن آراسته میشه. در دنیای اینترنت، یک انگیزه کلیدی برای امداد به مشاهده یافتن اطلاعاتی میباشد که اون ها به‌دنبال آن هستن که‌این دربرگیرنده مراقبت تعادل، ثبات و یکپارچگی پباده سازی می شه.

 

رنگ: تعیین رنگ بستگی به انگیزه و مشتری داره؛ این می تونه یه پباده سازی معمولی سیاه و سپید یا این که یکسری رنگ باشه که شخصیت یا این که اسم تجاری یک سازمان رو با به کارگیری از رنگ های مطلوب اینترنت انتقال می آبادی.

 

گرافیک: گرافیک می تونه مشتمل بر لوگوها، عکس ها، ویدئو های تصویری و یا این که آیکون ها باشه که کلیه ی اون ها طراحی وب سایت رو بهبود می بخشه. برای استفاده کننده پسند بودن وبسایت، این ها بایستی در جای مطلوب قرار بگیرن و با رنگ و محتوای ورقه اینترنت فعالیت کنن، اما تا حدی که وب سایت رو بیشتراز حد سنگین نکنن.

 

فونت: به کار گیری از فونت های متعدد می تونه طراحی سایت رو بهبود بده. اکثر مرورگرهای اینترنت تنها می تونن تنی چند از فونت هایی رو که تحت عنوان "فونت های اینترنت ایمن" شناخته می شن رو بخونن، به این ترتیب طراح شما عموما درین تیم قابل قبول فعالیت می کنه.

 

محتوا: بخش محتوا و پباده سازی می تونن با هم عمل کنن تا پیام وب سایت رو از روش تصاویر و متن طولانی تر منتقل کنن. متن درج شده مدام می بایست دارای ارتباط و اثرگذار باشه تا خواننده رو سرگردان نکنه و غذا علمی مطابق میل اونها در وب سایت قرار بده. محتوا بایستی برای موتورهای جست و جو با صرفه بشه و از یه اندازه ی قابل قبولی برخوردار باشه و کلمه ها کلیدی دارای ربط در اون گنجانده بشه.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 227 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:39


ایجاد چه جور وب سایت هایی را در‌این عصر فرا میگیرید ؟

درین عصر روشی یادگرفتن داده میگردد که بعداز آن میتوانید هر سایتی با هر امکانی را با وردپرس پیاده سازی نمایید :

وب سایت های شرکتی و خدماتی بصورت به طور کامل سفارشی

وبسایت های فروشگاهی با قابلیت پرداخت آنلاین

تارنما های دانلود

تارنما های آموزشی و ارائه دهنده زمان های آنلاین

وب سایت های آهنگ

طراحی سایت در مشهد

 

آیا سایتی که در‌این زمان تولید می‌کنید برخورد گرا ( ریسپانسیو ) میباشد ؟

آری سایتی که در‌این زمان ساخت میگردد و یادگرفتن می‌بینید به طور کامل بصورت برخورد گرا ساخت میشود فارغ از اینکه نیاز باشد با مباحث کدنویسی عکس العمل گرایی آشنا باشید.با این طریق می‌توانید بعد از آن هر سایتی که میخواهید را بصورت برخورد گرا ساخت فرمایید.

 

تمام شغل های لازم بصورت به طور کامل قدم به قدم و صد در صد عملی سوای حتی یک خط نویسی به شما فراگیری داده می‌گردد

آیا سایتی که درین عصر ساخت می‌گردد صرفا یک ظواهر داراست یا این که می قدرت هر طور که می‌خواهیم آن را سفارشی کنیم ؟

با به کار گیری از روشی که درین کارخانه فراگیری داده می‌شود می‌توانید هر سایتی بصورت به طور کامل منحصر به فرد پباده سازی فرمائید.هر قسمتی از وبسایت را می‌توانید به ذوق وسلیقه خویش و متناسب با کسب و فعالیت متبوع سفارشی فرمایید و نگرانی از این بابت نیست.

 

بخش اعظمی از اشخاص فکر‌میکنند برای داشتن یک وبسایت می بایست به گویش های برنامه نویسی اینترنت مسلط باشند البته شیوه دیگری هم موجود است که اکثر طراحان وبسایت از این طرز استعمال میکنند.طراحی وب فارغ از یک خط نویسی

 

 

 

 

مال پیشنهادی این قدم :(طراحی وب فارغ از کدنویسی)


– پباده سازی گرافیکی تماما منحصربه‌فرد و سفارشی طبق ذوق و سلیقه و حیث خودتان سوای پیش نیاز و فارغ از نیاز به علم برنامه نویسی

– در‌این زمان با پباده سازی گونه های اسلایدرهای امروزی آشنا خواهید شد.

– در‌این عصر با پباده سازی انوع منوهای ناوبری امروزی و مگامنوها آشنا خواهید شد.

– درین عصر با کاغذ سازی آشنا خواهید شد که سوای هیچ سیرتکامل کد نویسی و صرفا با کشیدن و رهاکردن (Drag&Drop) میتوانید اشکال صفحه های سفارشی را طبق ذوق وسلیقه خویش پباده سازی فرمایید.

– در‌این زمان با طراحی وب های چندین ستونه آشنا خواهید شد و میتوانید ردیف های سفارشی خویش را تولید فرمایید و مطالب سفارشی و دلخواه خویش را در ردیف ها به اکران در آورید/

– می‌توانید وب سایت هایی با بینهایت ورقه، بینهایت مدل بندی، بینهایت شاخه و مجموعه ساخت نمائید.

– می‌توانید تارنما های تماما پویا و داینامیک ساخت فرمائید.

– میتوانید وب سایت های سازگار با گوشی و تبلت ها (ریسپانسیو) تولید فرمایید.

– می‌توانید سایتی پباده سازی نمایید که با یوزرها در تعامل باشد و یوزرها ایده ها خویش را برای مطالب شما ارسال کنند.

– میتوانید تصاویر و فولدر ها را مدیر فرمایید و پوشه ها را به سرور منتقل نمائید.

– میتوانید مثال شغل های خویش را بر روی وب سایت با افکت های خوشگل اکران دهید.

– می‌توانید آلبوم تصاویر ساخت فرمایید.

– میتوانید مشتریان و سوابق عمل خویش را بر روی سایت معرفی نمائید.

– می‌توانید محصول ها ، سرویس ها و تخصص های کمپانی یا این که گروه خویش را بر روی وبسایت معرفی نمایید.

– میتوانید مجموعه کاری کمپانی و تیم خویش را روی تارنما معرفی فرمایید

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 14:24


کمپانی فناوری داده ها ژیوار در لحاظ دارااست درین روز ها سرویس ها ویژه ی خویش را به کاندیداها و نمایندگان متشخص در موضوع ساخت وب سایت ارائه کند.

طراحی سایت در مشهد

امکاناتی که برای طراحی وب نمایندگان مجلس در لحاظ گرفته گردیده عبارت میباشد از: امکان های قرار دادن بیوگرافی و معاش طومار ، خلاصه سابقه ، برنامه های مدنظر ، طرح های ویژه حوزه انتخاباتی ، فرم های ارتباطات مردمی ، فرم های درخواست های مردمی ، بایگانی صوتی و تصویری ، خبر ها و آگهی، حادثه ها ، بورد دعوا و رای زنی , رفلکس رسانه ها و اتصال به شبکه‌های‌مردمی ، مجله , ساخت نقل پیمان ، حیث سنجی ، قابلیت و امکان ایجاد و مدیر تعداد نامحدود کاغذ و صدها قابلیت دیگر… .

در کنار تمامی این تجهیزات، با استعمال از پنل مدیریتی منحصر به فرد که در مشت این قابلیت و امکان موجود است با معرفی اپراتور و انتخاب سطح دسترسی های گوناگون برای آنان، به رئیس سایت پرداخت و کارها بروز رسانی را به نحو لایق ای انجام بخشید.

مزیت ها و خصوصیت های طراحی وب کاندیدای مجلس
دامنه و هاست بدون‌پول

درین خدمت شما می‌توانید دامنه (پست الکرونیکی) و هاست بدون پول در چنگ بگیرید.

طراح های متنوع

طراح های متنوعی در چنگ کاندیداهای مجلسقرار خواهد گرفت که با تعیین یکی آنان میتوانندبنا به ذوق و سلیقه ی خویش ظواهر سایت را پیشنهاد کنند

سازش با گوشی و تبلت

امروزه توده ی بخش اعظمی از موبایل و تبلت برای انجام کارها اینترنتی خویش استعمال می‌کنند. سازگار بودن سایت شما با این دیوایس ها این قابلیت و امکان را به مخاطبانتان می‌دهد تا به خیر از تمام تجهیزات سایت شما به کارگیری نمایند.

با صرفه گردیده برای موتورهای کاوش گر

ساخت وب سایت به طوری انجام خواهد شد کهبه راحتی در حاصل جستجوی گوگل در رتبۀ بالا قرار بگیرد. این دستور باعث چشم شدن تارنما شما خواهد شد.

پشتیبانی بسیار قادر

کارشناسان فنی ما به طور شبانه روزی فراهم پاسخگویی به شما می‌باشند. در فیس بروز هرگونه اختلال میتوانید با شماره تماس کمپانی رابطه برقرار نمائید.
امینت و گارانتی تارنما

امنیت بالا یکی خصوصیت های بسیار مهم خدمت ارائه شده‌است. قابل ذکر میباشد این خدمت توشه شما گارانتی خواهد شد.

دایره ارائه سرویس ها نا محدود

سرویس ها طراحی سایت کمپانی در شهر های اصفهان ، تهران , تبریز , شیراز ، شهرکرد , مشهد , اهواز و بقیه استان ها و شهر های سرزمین قابل عرضه می باشند.

 

چنانچه قصد دارید برای همه پرسی کاندیدا گردید و یا این که نماینده ی مردم منتخب خویش میباشید از مشورت بدون‌پول ما منفعت مند شوید. امید واریم این همه پرسی را هرچه با شکوه خیس برگزار نماییم.

از ۵ دقیقه مشورت بدون‌پول ما برخوردار گردید

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 14:59


نکات شایان توجه در فعال سازی تارنما شرکتی
بعد از تصمیم گیری راجع‌به فعال‌سازی تارنما شرکتی خویش, اکنون نوبت به نکات شایان توجه و دارای اهمیت میباشد, اعتنا بدین نکات باعث میگردد تا وب سایت شما بهتر و کار کشته آغاز به کار نماید و در حیث یوزرها طولانی تر آیتم دقت قرار بگیرد. بعضی از این نکات عبارتند از؛

طراحی سایت در مشهد

مسلما برای کسب و عمل خویش وب سایت مخصوص فعال‌سازی نمایید و بدنبال وب سایت های مهیا نباشید.
در هنگام پباده سازی گرافیکی تارنما, بهتر میباشد از طیف رنگی مطلوب به کار گیری فرمایید. میتوانید این عمل به مجموعه پباده سازی آهنگ بسپارید.
در هنگام کدنویسی رعایت اصول و قواعد و استاندارد ها بسیار مهم میباشد.
مطلقا برای وبسایت خویش از کدنویسی عکس العمل گرا (Responsive) منفعت بگیرید. این دستور منجر می‌شود تا وبسایت شما در تمام پلتفرم ها و با هر سایزی قابل مشاهده باشد.
بروزرسانی تارنما را فراموش نکنید. خبر‌ها, مقاله ها, محصول ها و… میتواند به پویایی و زنده بودن وب سایت یاری دهد.
به‌دنبال لبه نباشید.
از اسکن کردن مطالب دیگر تارنما ها جداگانه و جداگانه پرهیز کنید که جز ضرروزیان و افت مرتبه برای شما هیچ سودی ندارد.
استفاده کننده را خیلی سریع و بی آلایش به هدفش برسانید.
رعایت این نکات بسیار معمولی میباشد البته منجر میگردد وبسایت شما بسیار کار کشته خیس به سمت پیروزی پیش برود و سبب رونق تجارت شما شود.

توصیه می کنم:  معرفی ابزار موثر برای تعیین دامنه
چرا وردپرس را برای ساخت سایت شرکتی گزینش کنیم ؟


اکثر زمان ها مشتریان مجموعه طراحی وب نوا در هنگام آغاز به فعالیت این سوال را دارا هستند که چرا از وردپرس برای طراحی وب شرکتی خویش به کار گیری کنیم. پاسخ این سوال بسیار معمولی و پر‌نور میباشد. سیستم مدیر محتوی وردپرس, یکی کارکشته ترین, دوستداشتنی ترین و ماهر ترین سیستم های مدیر محتوا و فعال‌سازی وب سایت میباشد.

بروزرسانی های اخیر وردپرس در راستای ارتقاء اقتدار و همت و پشتیبانی بدون نقص لهجه فارسی آن توانسته میباشد رده بسیار بالاتری نسبت به بقیه سیستم های رئیس محتوی به آن دهد.

نکته بسیار مهم در وردپرس, مجانی بودن آن و تعداد بسیار زیاد افزونه های آن که قادر است هر امکانی را برای وب سایت آماده سازد. مجانی بودن وردپرس باعث شده‌است تا هزینه پباده سازی و فعال‌سازی وبسایت به حد قابل توجهی کاسته شود. وردپرس از نگاه امنیت و انعطاف پذیری نیز صحبت نخستین را بین بقیه سیستم ها می زند. همین موردها مدرک محکمی میباشد بر به کار گیری از وردپرس در پباده سازی و فعال‌سازی وبسایت.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 14:43


ساخت وب سایت در قبل فقط چیدن بعضی المان‌های مختص در کنار یک‌دیگر بود ولی امروزه هزاران فاکتور برای داشتن یک ساخت سایت غالب موجود هست. استدلال آن هم این میباشد که در پیشین تعداد رقیبان بسیار نادر بود و یوزرها برای رفع نیاز خویش فقط تعدادی وب سایت محدود در دسترس داشتند و نمی‌توانستند انتخابی در بین وبسایت‌هایی که سرویس ها یا این که تولیدات مورد نیاز آن‌ها‌را ارائه می‌دادند، داشته باشند. البته امروزه وبسایت‌های متعددی وجود دارا هستند و وجود رقیبان سبب می گردد تا یوزرها شایسته ترین وبسایت را تعیین نماید.

طراحی سایت در مشهد

یک کدام از فاکتورهای مهم در گزینش وبسایت به وسیله استفاده کننده، زیبایی آن میباشد که تماماً به تعیین رنگ در طراحی وب بستگی داراست. یکی‌از مشکلاتی که در اکثر وبسایت‌ها و تلفن همراه نرم افزار‌های اهل ایران چشم می‌گردد تعیین رنگ‌های نامناسب در پباده سازی میباشد.  برای یک طراح او‌لین گام آغاز هر پروژه نو بایستی گزینش خانواده رنگ آن باشد. گاها مشتریانی پیدا می شوند که رنگ مارک یا این که به عبارتی رنگ سازمانی مشخصی دارا‌هستند ولی در بیش تر وقت ها این وظیفه طراح میباشد که رنگ آن ها را گزینش نماید. متاسفانه این مرحله‌ای میباشد که بوسیله خیلی از طراحان سرسری گرفته میشود و زمانه کافی را روی این مسئله نمی‌گذارند و تاثیر متعددی بر روی فیض پایانی فعالیت آن ها می گذارد.

 

اهمیت و تاثیرگذاری تعیین رنگ‌ها وقتی معین میشود که همین پالت رنگ‌ها موجب ماندگاری طولانی تر بازدیدکنندگان در تارنما می گردد و همین ماندگاری اضافه منجر تاثیر مثبت در سئوی تارنما شما خواهد شد. برای دور اندیشی اضافه از سایر فاکتورها بهینه سازی میتوانید نوشته‌ی علمی‌ی " نکات مالامال اهمیت بهینه سازی برای سال 2019 " را مطالعه فرمایید.

 

 

چه‌گونه یک پالت رنگی مطلوب برای تارنما خویش گزینش کنیم؟
گام نخستین برای طراحی وب، گزینش یک پالت رنگی مطلوب میباشد. اما هر رنگ نشان‌دهنده یک آیتم مختص میباشد و برای داشتن یک طراحی وب پیروز می بایست با معنا هر رنگ آشنا گردید. گزینش رنگ مشقت بار‌ترین نصیب این چندگانه میباشد. ادله آن هم بی آلایش میباشد، به خیال اینکه شما به بی‌غایت توان گزینش طرف می‌باشید و مدام بشر هنگامی اقتدار گزینش دو یا این که تعدادی گزینه را داشته باشد، گزینش برایش طاقت فرسا می گردد. در گزینش رنگ موضوعی که مدام می بایست در لحاظ بگیرید تولید توازن میان رنگ‌هاست. به نوعی رنگ‌هایی را گزینش فرمایید که بتوانید در بین آنها توازن تولید فرمائید تا استفاده کننده از پباده سازی و رنگ بندی شما خسته و نهایتا دل‌زده نشود.

برای این توازن هم بهتر میباشد که تعداد رنگ‌ها را محدود به عددی معین کنیم و در حالتی‌که نیاز به رنگ‌های بیشتری داشتیم از مخلوط رنگ سیاه یا این که سپید با آن رنگ، رنگ جدیدی بسازیم. عدد طلایی در تعداد رنگ‌ها عدد 3 میباشد البته به نسبت تعریف‌و‌تمجید پروژه قابلیت و امکان نادر و زیاد شدن را نیز داراست. اکثر زمان ها به جهت حق تقدم‌های فردی، تجارب، دسته تربیت، موضوع و تفاوت‌های فرهنگی، هریک از رنگها روی ما تاثیر خاصی میگذارند. برای مثال رنگهایی نظیر زردرنگ یا این که بنفش قادرند احساسات ویژه‌ای را در شما ساخت نمایند، ولی هنوز چیزهای متعددی درین ارتباط برای یادگیری موجود است و ما می‌پذیریم که جواب همگی سوالهای را نمی‌دانیم. کلید اصلی این مساله، جستجوی راههای عملی برای تصمیم‌گیری راجع به رنگ و گزینش آنهاست، البته هیچ وقت فراموش نکنید که رنگ ها به تنهایی پرونده شمارا خوب نمیکنند.

یکی‌از مواقعی که در کنار اعتنا به تئوری رنگ‌ها الزامی میباشد تا به آن دقت کافی را داشته باشیم، روانشناسی رنگ ها و تاثیری که هر رنگ به خصوص بر ذهن و حس مخاطب میگذارد، هست. این فرمان به اندازه ای اهمیت دارااست که حتی بالاتر از دقت به چرخه ی رنگ ها می بایست مد لحاظ طراحان قرار گیرد. در روانشناسی رنگ ها هر رنگ معنای ویژه ای داراست. در ساخت وب سایت، اول تصمیمی که بایستی برای رنگ‌بندی بگیرید، تعیین رنگ پشت موضوع وبسایت میباشد. تعیین رنگ قضیه روی تمام مراحل پباده سازی و صورت‌دهی وبسایت تاثیر گذار میباشد. در‌این ارتباط یک ضابطه بسیار معمولی را بایستی درنظر بگیرید: رنگ‌هایی ا تعیین نمائید که یک هماهنگی کار کشته و ظریف در میان رنگ مورد و متن وجود داشته باشد. در صورتی عشق و علاقه‌مند به به کارگیری از رنگ مسئله پر‌نور می‌باشید، بایستی از رنگ نوشته‌های تیره به کار گیری فرمایید. نوشته‌ها بایستی برای تمام اشخاص خوانا باشه، حتی برای افرادی که ایراد بصیرت دارا‌هستند. عکس پشت مسئله هم می تواند یک تعیین مطلوب باشد، تنها بایستی حواستان به محتوا باشه که قابل رویت باشند و داخل عکس محو نشوند. این گزینه رو هم مد حیث داشته باشید که از تعیین عکس های غیر بی آلایش که دیده را اذیت می کنند، برای پشت موضوع نوشته ها اجتناب نمایید؛ چون گزینش رنگ مطلوب برای این عکس ها بسیار مشقت بار میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : شنبه 2 آذر 1398 ساعت: 19:12